اعتیاد مسئله ای است که بسیاری از افراد در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. این که آیا این داروها یا مواد مخدر، الکل یا پوکر است، اثرات آن می تواند به افراد معتاد و همچنین خانواده و دوستان اطراف آنها ویرانگر باشد. به همین دلیل است که فورا مهم است که مسائل مرتبط با مواد اعتیاد را شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای مقابله با آنها پیش ببریم تا مشکل بزرگتر شوند.

5 نشانه از اعتیاد پوکر

پوکر، هر دو آنلاین و در زندگی واقعی، بسیار سرگرم کننده است - تا زمانی که بازیکنان آن را بیش از حد نیست. پوکر تفریحی، حتی با پول واقعی، میتواند راهی عالی برای صرف وقت باشد. اما افرادی که تمایل به اعتیاد دارند، فراتر از سرگرمی است. قماربازان مشکلی اغلب با پول بازی می کنند و باید صورتحساب خود را پرداخت کنند یا حتی با خرید مواد غذایی. هنگامی که آنها بیرون می روند، ممکن است آنها را به فروش برساند یا حتی قرض بگیرند - گاهی اوقات از جایی که نباید - اعتبار خود را تامین کنند. زمانی که آنها از دست می دهند، از دست دادن خود را دنبال می کنند، تلاش می کنند پول نقد خود را به دست آورند - معمولا به پایان می رسد و حتی بیشتر از دست می دهند. آنها برای یافتن پول بیشتر به بازی می پردازند و قمار را قبل از همه چیز در زندگی خود قرار می دهند.

نکاتی درباره مبارزه با اعتیاد به پوکر

اولین و مهمترین قدم به سمت مبارزه با اعتیاد به قمار این است که مشکل را بپذیریم. معتادان در ابتدا اذعان می کنند که این کار را انجام دهند، و همچنین می ترسند مسائل خود را حتی به خودشان بپذیرند. شناخت این مشکل به شروع سفر به سوی مبارزه کمک می کند. تبدیل به بازی های اجتماعی اغلب مفید است. معتاد به بازی پوکر فقط می تواند پوکر را به صورت رایگان بازی کندو بدون اینکه هرگونه پول بیشتری از دست بدهد، روزانه "تعمیر" می کند. بازی های قمار اجتماعی در گذشته با استفاده از گروه های حمایت از قمار اعتیاد برای مبارزه با خواست های غیرقابل کنترل برای قمار، با موفقیت های زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند. گرفتن پشتیبانی یک گام دیگر در جهت درست است. مهم نیست که آیا این خانواده یا دوستان هستند یا گروههایی از گروههای حمایت از قمار اعتیاد، مانند Gamblers Anonymous، که توسط افراد مبارزه با همان مبارزه احاطه شده اند، می توانند به معتادان کمک کنند تا با مسائل خود مبارزه کنند. یک گام مهم دیگر این است که از هر وسوسه ای اجتناب کنید. در حالی که بازی های رایگان ممکن است به اجتناب از قمار بیش از حد برای پول واقعی کمک کنند، آنها فقط یک راه حل سریع هستند، نه یک راه حل بلند مدت. استقبال از کازینو ها و اتاق های پوکر، و همچنین داشتن شخص دیگری پول منابع را کنترل می کند، یک رویکرد بسیار بهتر است. آخرین، اما نه کم، کمک های حرفه ای اغلب برای خلاص شدن از مسائل به طور قطعی مورد نیاز است. اعتیاد یک وضعیت روانپزشکی شناخته شده است. تا 70٪ از همه معتادان قمار چنین شرایطی دارند و نیاز به درمان بیشتری دارند، اغلب شامل روان درمانی و گاهی حتی دارو.

پیشگیری بهترین خط دفاع است

با شرط گاه به گاه هیچ مشکلی وجود ندارد، اما زمانی که شروع به کنترل زندگی فردی می کند، شروع به تبدیل شدن به یک مسئله واقعی می شود که باید مورد رسیدگی قرار گیرد. تشخیص نشانه های اولیه و مبارزه با مشکل قبل از اینکه جدی تر شود، بهترین راه برای مبارزه با اعتیاد به قمار است.

مرجع: gamblingaddiction