اختلال کلی اضطراب

اختلال کلی اضطراب، gad، یک اختلال اضطراب است که با اضطراب مزمن، نگرانی اغراق‌آمیز و تنش مشخص می‌شود، حتی زمانی که کمی یا هیچ چیزی برای تحریک آن وجود ندارد.

اختلال Obsessive - Compulsive - OCD

اختلال Obsessive - Compulsive، OCD، یک اختلال اضطراب است و با تفکرات مکرر و ناخواسته (وسواس‌های)و یا رفتارهای تکراری مشخص می‌شود (اجبار). رفتارهای Repetitive مانند شستن دست‌ها، شمارش، چک کردن، یا تمیز کردن اغلب با امید جلوگیری از افکار عقده‌ای و یا وادار کردن آن‌ها به دور انجام می‌شود. با این حال اجرای این مراسم به اصطلاح "آداب و رسوم" تنها باعث تسکین موقت می‌شود و اجرای آن‌ها به طور قابل‌توجهی اضطراب را افزایش نمی‌دهد.

اختلال اضطراب

اختلال اضطراب یک اختلال اضطراب است و با قسمت‌های غیر منتظره و مکرر ترس همراه با علایم فیزیکی که ممکن است شامل درد قفسه‌سینه، تپش قلب، تنگی نفس، سرگیجه و یا ناراحتی شکمی باشد مشخص می‌شود.

اختلال استرس پس از حادثه

اختلال استرس پس از حادثه، اختلال اضطرابی است که پس از مواجهه با یک رویداد هولناک یا امتحان سخت که در آن آسیب فیزیکی جدی رخ داده یا تهدید شده باشد، می‌تواند رشد کند. رویداده‌ای آسیب‌رسان که ممکن است موجب اختلال در اختلال شوند عبارتند از حمله‌های خشونت‌بار شخصی، بلایای طبیعی یا انسانی - که منجر به فجایع، حوادث و یا نبرده‌ای نظامی می‌شوند.

اختلال اجتماعی (یا اختلال اجتماعی اضطراب)

اختلال اجتماعی، یا اختلال اجتماعی اضطراب، یک اختلال اضطراب است که با اضطراب شدید و خودآگاهی بیش از حد در وضعیت‌های اجتماعی روزمره توصیف می‌شود. اضطراب اجتماعی می‌تواند تنها به یک نوع از موقعیت محدود شود - مثلا ترس از صحبت کردن در وضعیت‌های رسمی یا غیر رسمی، یا خوردن یا نوشیدن یا نوشیدن در مقابل دیگران - یا در جدی‌ترین شکل ممکن است آنقدر وسیع باشد که فرد نشانه‌ها را تقریبا هر زمانی که اطراف دیگران هستند تجربه کند.