۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش 8 حرکت یوگا برای درمان استرس

چه یک استاد یوگا باشید و چه یک مبتدی، یوگا تاثیرات شگفتی در قدرت بدنی، انعطاف پذیری و حتی سلامت روان شما دارد. پس اگر به دنبال راهی برای کاهش تنش، اضطراب و استرس هستید این مقاله را حتما بخوانید

حرکت یوگا برای رهایی از تنش، اضطراب و استرس

ثابت شده است که این تمرین ذهنی یک راه عالی برای تسکین ذهن، بدن و روح است – و در حالی که کل تمرینات یوگا برای تمرین تمدد اعصاب و آرامش است، حرکاتی خاص در یوگا وجود دارد که نسبت به سایر حرکات تاثیر بیشتری در کاهش استرس دارند. 


به گفته یک مربی یوگا، دکتر تری کندی Dr. Terri Kennedy ، "یوگا به ما کمک می کند لحظه ای آرام بگیریم و نفسی آرام بکشیم. تمرکز کردن روی یک چیز – که تعریف اصلی مدیتیشن است – به ما اجازه می دهد فشاری که رویمان است را کاهش دهیم". دکتر تری اضافه می کند: "*آساناها asanas به روش های متفاوت تنش را از بدن خارج کرده و به بخش هایی خاص از بدن کمک می کنند. "


*آسانا Asana: به تمرینات اصلی و وضعیت‌های یوگا «آسانا» (Asana) گفته می‌شود.

اگر به دنبال راهی برای کاهش تنش، اضطراب و استرس هستید؟ 

در این مقاله 8 حرکت اصلی یوگا که برای تسکین استرس، بهترین هستند را به شما معرفی می کنید.

ادامه مطلب...
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اختلال اضطراب جدایی در کودکان

همه انسان ها درجاتی از اضطراب را به عنوان جزیی لاینفک از زندگی روزمره تجربه می کنند. اضطراب و ترس جزیی طبیعی و عملکردی ضروری برای بقای انسان ها به شمار می رود. زیرا از آنجا که میل طبیعی ما به سمت رشد و پیشرفت است، اگر به دلیل توانایی هایمان در ارزیابی، جلوگیری و پرهیز از خطر نبود، به عنوان یک گونه، زنده نمی ماندیم. در واقع اضطراب هشداری است که فرد را گوش به زنگ می کند. یعنی به او هشدار می دهد که خطری در راه است و این باعث می شود فرد بتواند برای مقابله با خطر اقداماتی به عمل آورد.

اختلالات اضطرابی در کودکان

اختلالات اضطرابی، یکی از شایعترین مشکلات روانی در میان کودکان و نوجوانان است. با وجود درمان هایی که بر روی افراد دارای اضطراب صورت می گیرد، تمایل به عود یا باقی ماندن علایم و نشانه ها، در این اختلال بسیار زیاد است و مطالعات نشان می دهند از 7% تا 15% افراد زیر هجده سال را تحت تاثیر قرار می دهد.

ادامه مطلب...
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰