اگر تعاملات اجتماعی به نفع شما نباشند و شما گاهی اوقات دوست دارید در طی مکالمه پای خود را در دهان بگذارید، ممکن است از خودتان بپرسید: "آیا من از نظر اجتماعی سر به هوا هستم؟"

با توجه به تجربه من به عنوان یک مربی اعتماد اجتماعی، من می‌خواهم ویژگی‌های افراد آشفته اجتماعی را توضیح دهم و به شما کمک کنم درک کنید که اگر اجتماعی هستید یا نه، و همچنین به شما نشان دهید که چه کار باید بکنید.

پروفایل افراد سر به هوا اجتماعی

افراد سر به هوا اجتماعی دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های متمایز هستند. هر چه بیشتر این ویژگی‌ها را داشته باشید و میزان آن‌ها بیشتر باشد، در مقیاس سر به هوا اجتماعی بالاتر خواهید بود. آن‌ها در اینجا هستند:

۱. احساس اضطراب در تنظیمات اجتماعی. فرد عادی اجتماعی در شرایط اجتماعی احساس راحتی نمی‌کند. آن‌ها در حال تولید اضطراب هستند.

این یکی از عوامل اصلی است که اغلب آن‌ها را وادار به رفتار عجیب و غریب در اطراف دیگران می‌کند. عصبانیت منجر به رفتار غیر عادی می‌شود و دریافت که رفتار شما خیلی چندش‌آور است، بنابراین ما یک چرخه منفی در حال انجام داریم.

۲. درک هنجارهای اجتماعی. اغلب وقتی با یک فرد معذب اجتماعی صحبت می‌کنم، به من می‌گویند که آن‌ها اغلب نمی‌دانند چه کاری برای آن‌ها مناسب است و چه چیزی در یک وضعیت اجتماعی نیست.

آن‌ها نمی‌دانند که چطور شروع یک مکالمه خوب است، چه موضوعاتی در مورد آن بهتر است و چه زمانی، و یا چه چیزی برای شوخی کردن مناسب است و چه چیزی نیست. بدیهی است که این عدم درک می‌تواند منجر به رفتار عجیب و یا خجالتی شود.

۳. اغلب دارای تاثیر متفاوتی نسبت به در نظر گرفتن است. برای افرادی که از نظر اجتماعی مزاحم هستند برای شوخی کردن در مورد چیزی و دیگران برای پیدا کردن یک تعریف و تعریف کردن، یا امتحان کردن، فقط به خاطر آن که به روش ناخوشایندی کنار بیاید، متداول است.

به عبارت دیگر، آن‌ها قصد دارند یک نتیجه را ایجاد کنند و به ایجاد یک نتیجه کاملا متفاوت ختم می‌شوند. این عدم انطباق نشانه کمبود تنظیمات اجتماعی است.

۴. فقدان جریان مکالمه. همه مکالماتی دارند که جریان ندارند، سکوت‌های ناشیانه یا پایان ناگهانی دارند. اما برای مردم بی‌دست و پا، این قانون است، نه استثنا.

مکالمات آن‌ها معمولا مثل یک گاری rough است که در جاده‌ای پر از جاده و ناهموار به راه خود ادامه می‌دهد.

۵. اغلب از دیگران اجتناب کرده و یا مورد استهزا قرار می‌گیرند. اگر دیگران فعالانه سعی می‌کنند از تعاملات با شما اجتناب کنند، یا آن‌ها اغلب شما را در طول آن‌ها مسخره می‌کنند، احتمالا شما را به عنوان فرد عجیب و غریب در گروه می‌بینند.

و اگر آن‌ها شما را این گونه ببینند، می‌تواند نشانه این باشد که رفتار اجتماعی شما خجالت‌آور است و باعث جلب تمسخر دیگران می‌شود.

6. عدم ارتباط معنی دار با دیگران. از آنها مبارزه با ساخت مکالمه، خیال اطراف دیگران احساس و بیان خود را به طور موثر, مردم اجتماعی بی دست و پا به طور معمول ارتباط قوی با دیگران نبود.

آنها به طور کلی دوستان چند، اگر وجود داشته باشد و دایره اجتماعی بسیار کوچک است. آنها صرف زیادی وقت تنهایی و زندگی اجتماعی آنها کمتر از انجام گرفتن است که می گویند.

باشه. این 6 صفات مشخص افراد اجتماعی بی دست و پا هستند. آنها را به در نظر گرفتن این لحظه خوب باید از خودتان بپرسید است دوباره "من اجتماعی بی دست و پا هستم"