اختلال کلی اضطراب

اگر کودک شما اختلال اضطراب عمومی یا gad داشته باشد، او بیش از حد در مورد چیزهای مختلفی از قبیل نمرات، مسائل خانوادگی، روابط با همسالان و عملکرد در ورزش نگران خواهد بود.

کودکان مبتلا به gad تمایل دارند نسبت به خودشان سخت باشند و برای کمال تلاش کنند. آن‌ها همچنین ممکن است به دنبال تایید و یا اطمینان از دیگران باشند.

اختلال اضطراب

این اختلال اضطراب در صورتی تشخیص داده می‌شود که کودک شما حداقل دو وحشت غیر منتظره یا حملات اضطرابی داشته باشد - که به این معنی است که آن‌ها ناگهان و بدون هیچ دلیلی برای حمله دیگر، از دست دادن کنترل، یا "دیوانه شدن" به دنبال حمله هستند.

اختلال اضطراب جداسازی

بسیاری از کودکان اضطراب جدایی بین ۱۸ ماه و سه سال را تجربه می‌کنند، زمانی که احساس اضطراب در زمانی که یک والد اتاق را ترک می‌کند یا از دید خارج می‌شود، طبیعی است. معمولا کودکان می‌توانند از این احساسات منحرف شوند.

این برای کودک شما هم معمول است که وقتی اولین بار در مهد کودک یا پیش از مدرسه رها می‌شود گریه کند و گریه کند، و معمولا پس از درگیر شدن در محیط جدید، گریه می‌کند.

اگر کودک شما کمی بزرگ‌تر باشد و نتواند شما را ترک کند و یا یک عضو خانواده دیگر را ترک کند، یا بعد از اینکه شما از کودکان دیگر مرخص می‌شود طولانی‌تر شود، مشکل می‌تواند اختلال اضطراب جدایی باشد که ۴ درصد از کودکان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. این اختلال در کودکان ۷ تا ۹ سال رایج است.

زمانی که اختلال اضطراب جدایی رخ می‌دهد، کودک اضطراب بیش از حد از خانه و یا زمانی که از والدین یا مراقبان جدا می‌شود را تجربه می‌کند. دل‌تنگی شدید خانه و احساس بدبختی در نبودن با کسانی که دوست دارند، رایج است.

علائم دیگری نیز شامل امتناع از رفتن به مدرسه، کمپ، یا a می‌شوند و درخواست می‌کنند که کسی در هنگام خواب با آن‌ها بماند. کودکانی که اضطراب جدایی دارند عموما نسبت به اتفاقات بد که برای والدین یا مراقبان خود اتفاق می‌افتد، نگران هستند و یا ممکن است درکی مبهم از اتفاقی وحشتناک در زمانی که از هم جدا هستند داشته باشند.

اختلال اجتماعی اضطراب

اختلال اضطراب اجتماعی، یا ترس اجتماعی، با ترس شدید از موقعیت‌های اجتماعی و عملکرد و فعالیت‌هایی از جمله در کلاس یا شروع مکالمه با همتای خود مشخص می‌شود. در مورد اختلال اضطراب اجتماعی بیشتر یاد بگیرید.

این می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد مدرسه و حضور شما و همچنین توانایی او برای معاشرت با همسالان و توسعه و حفظ روابط را خراب کند.

در مورد اضطراب اجتماعی او صحبت می‌کند و اینکه چگونه درمان شناختی - رفتاری (CBT)به او کمک کرده‌است.

Mutism گزینشی

کودکانی که حاضر به صحبت در موقعیت‌هایی هستند که صحبت کردن در آن‌ها مورد انتظار و یا ضرورت است، تا حدی که امتناع آن‌ها با مدرسه و دوستان در ارتباط باشد، ممکن است از mutism انتخابی رنج ببرد.

کودکانی که از mutism انتخابی رنج می‌برند ممکن است بی‌حرکت و بی‌حالت بایستند، سرشان را بچرخاند، موهای پیچ دار را بچرخاند، از تماس چشمی اجتناب کنند، یا به گوشه‌ای بروند تا از صحبت کردن اجتناب کنند.

این کودکان می‌توانند بسیار پرحرف باشند و رفتارهای عادی خود را در خانه و یا در جایی دیگر که احساس راحتی می‌کنند نمایش دهند. والدین گاهی اوقات از معلمی یاد می‌گیرند که فرزند آن‌ها از صحبت کردن در مدرسه خودداری می‌کند.

میانگین سنی تشخیص حدود ۵ سال سن دارد، یا زمانی که کودک وارد مدرسه می‌شود.

Phobias خاص

ترس خاص، ترس غیرمنطقی و غیرمنطقی یک جسم خاص مانند یک سگ یا یک موقعیت مانند پرواز است. ترس‌های کودکی مشترک شامل حیوانات، طوفان‌ها، ارتفاع، آب، خون، و رونده‌ای پزشکی می‌شوند.

کودکان از شرایط یا چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسند دوری خواهند کرد، یا آن‌ها را با احساسات مضطرب تحمل خواهند کرد که می‌تواند به عنوان گریه کردن، کج‌خلقی، چسبیدن، اجتناب، سردرد، و stomachaches آشکار شود. برخلاف بزرگسالان، آن‌ها معمولا نمی‌دانند که ترس آن‌ها غیرمنطقی است