دوست دارید به منظور بالا بردن فرزندان خود را به خلاق ترین خود را، اما کمک کمی می تواند در رسیدن از اینجا به آنجا استفاده کنید? مسیر به تفکر خلاق پیچ خورده و تیره با چند نشانه و راه فرعی فراوان است اما برخی از نشانه های که می تواند کمک به ما در پیدا کردن راه ما وجود دارد.

10 راه ساده برای افزایش کودکان خلاق اینجا هستید:

به یاد داشته باشید که اشتباه خوب است. استنفورد محقق و نویسنده مایندست جدید روانشناسی از موفقیت، کارول سهام است که کودکانی که ترس از شکست کمتر احتمال دارد به فکر خلاقانه دارد. اگر فرزند شما در ساخت یک اشتباه نا امید به عمل می کند، سعی کنید چیزی شبیه به گفت، "ما به این نتیجه تغییر چکار می کند؟" یا "چگونه این باز هم می تواند شما را؟" من دوست دارم چگونه دوست و همکار بن گراسمن کان آزمایشگاه نوآوری نورداسترم من خواستار این عدم رو به جلو و یا به دنبال در اشتباهات به عنوان فرصت هایی برای رشد به جای شکست.

آغوش میکشید خوب. بسیاری از ما دوست فضای پاک و احساس ضعف به هنگام خارج از دست. هنگامی که کودکان در آنها عنصر خلاق، با این حال، به سرعت توسعه می تواند. دفعه فرزند شما می پرسد به رنگ و یا می خواهد همه چیز را از بن عرضه اتاق را برای آن (و یا خارج از آن را). شما ممکن است مجبور به رقابت با یک ظرف غذا اما مزایای خلاق پیش افتادن از این ناراحتی موقت.

هنگامی که شما را ستایش باشیم. ما همه را بسیار در مورد چگونه ستایش می تواند مانع تفکر مستقل یک کودک شنیده. در کتاب الفی کهن مجازات توسط پاداش: مشکل با ستاره طلا، انگیزه های A است، ستایش، و رشوه دیگر صحبت چگونه پاداش در مردم ایجاد انگیزه برای موفقیت... کسب پاداش بیشتر. مشکل با ستایش این است که این می تواند کودک را از انگیزه های درونی خود را در جستجوی نوار است. این نمی گویند که ستایش بد است اما دفعه بعد شما وسوسه به ستایش, سعی کنید چیزی عینی است مانند گفته "که شما مورد استفاده بسیاری از رنگ های مختلف در آن نقاشی می بینم" و یا "شما واقعا سخت که مشکل ریاضی کار می کنید."

نگهداریم. فرزند شما انتخاب را به عنوان یک راه برای تشویق تفکر مستقل ارائه می دهند. شما نمی ممکن است عادت شام را برای صبحانه خوردن است، اما اگر کودک شما می گوید او می خواهد به خوردن ماکارونی قبل از عنوان کردن به مدرسه، اتاق برای آن را. اگر او می خواهد برای کمک به در آشپزخانه, آشپزخانه خود را تبدیل به آزمایشگاه علمی را امتحان کنید و او باز دسترسی به تعداد انگشت شماری از مواد و ابزار آشپزخانه.

مدل خلاقیت. شما خروجی خلاق چیست؟ که در آن شما لذت بردن از قرار دادن انرژی خلاق خود را پخت و پز, آواز, باغبانی, نقاشی, رقص? کودکانی که به تماشای پدر و مادر خود را درگیر در فعالیت های خلاق هستند احتمال بیشتری برای این فعالیت خود را در آغوش. از آنجا که شما را به چیزی خلاقانه ایم اگر آن بوده، در حالی که فکر می کنم شما خوشحال در دوران کودکی خود را ساخته شده و صرف نیم ساعت انجام این فعالیت با فرزند خود. چگونه آن احساس کردی؟ شما می تواند آن را در دوباره فردا را امتحان کنید? و روز بعد

قدم به عقب. این ممکن است به نظر می رسد به تناقض #5 بیت است، اما مهم است به یاد داشته باشید که این همه چیز در مورد ایجاد یک تعادل است. مانند او دائما تحت نظارت اگر کودک احساس می کند، او ممکن است کمتر احتمال دارد به خطرات که او خلاقیت را کاهش. اگر استقلال را تشویق شما شکوفه تخیل کودک شما را مشاهده کنید. دفعه بعد که کودک خود را در آرام مشغول بازی، خودداری کنند سرهم بند، یا نوشتن، از پریدن با نظر دوست "چه شما نقاشی می کند؟" این تنها او را خارج از منطقه را بکشید. در عوض، خود را به یک فنجان قهوه و لذت بردن از لحظه ای به خود!

خلاقیت کنار هم. این می تواند به ویژه برای پدر و مادر کار سخت، اما کودکان نیاز به زمان های بدون ساختار به تصور ساخت آزمایش و اکتشاف. این می تواند نیم ساعت بعد از شام هم در رختخواب قبل از خواندن یک کتاب یا یک ساعت از زمان به سادگی بدون ساختار. در برنامه خود را نگاه کنید و مطمئن شوید که زمان کنار برای این وجود دارد.

اصول اولیه بازگشت. اسباب بازی و شبکه های اجتماعی سرگرم کننده و قطعا باید جای خود اما آنها نمی ساخت متفکران خلاق میله های راه، انجام لوله بانکها شن و مدارهای آهن ربا و آب. موجودی سریع که در آن بچه ها خود را صرف وقت آزاد خود را. چه بیشتر آنها را استفاده می کنیم؟ شما می توانید شی نزدیک به پایان رسید و یا فعالیت با یک باز مبادله?

صفحه نمایش زمان را کاهش می دهد. می توان آن را سخت برای برخی از خانواده ها به حذف صفحه نمایش زمان در دسترس نباشد، اما ما می تواند همه را به تلاش برای صرف زمان کمتری در مقابل صفحه نمایش. زمان صرف تماشای فیلم و یا کارتون می تواند طراحی و ساخت ربات یا ایجاد موانع صرف. آنچه شما می تواند به کاهش زمان انجام

چه ایده های شما برای بچه های خلاق داشته باشد؟ راه های بسیاری برای تشویق خلاقیت کودک وجود دارد و من دوست دارم به شنیدن آنچه را که برای شما کار می کند! آنچه شما را به عنوان راه شماره 10 به بالا بردن بچه های خلاق را اضافه کنید?