به عنوان یک کودک تنها (و کودک کودک تنها)، من آگاه از شهرت بد من. فقط چند صفت معمولا مربوط به خراب شده خودخواه و ضد اجتماعی است و وقتی که سوال خواهر و برادر می آید, من رفتن در موضع دفاعی l اعتراف: "من کودک تنها اما من عجیب و غریب، هستم که من قسم می خورم!"

در حالی که من حفظ من فقط به عنوان "عادی" به هر کسی، رشد به عنوان یک کودک تنها قطعا من شخصیت و رفتار روش های خاص تولیدات. من وضعیت عاری از خواهر و برادر من برای برخی از ویژگی های فوق العاده مثبت (زحمت کش، خود با انگیزه) و همچنین برخی از صفات شخصیت کمتر از بزرگ (حساس، نوع A) تشکر می کنم. اما ایده فقط به این دلیل ما خواهر و برادر ندارد که تنها کودکان به طور خودکار عجیب و غریب یا هستند که تنها کارشناسی شده است.

خانواده های تک فرزند تبدیل شدن به طور فزاینده ای مشترک است (ساخت تا ۲۰ درصد خانواده های آمریکایی)، بنابراین به احتمال زیاد باهاش کار می کنم دوستان با یا شاید حتی یک کودک تنها مورخ. غیره از طرف onlys همه جا, من می خواهم برای ساکت کردن کلیشه ها و به اشتراک گذاری حقایق درباره ما.

1. عجیب نیست.

منشأ اسطوره "عجیب و غریب" کودک تنها در اواخر قرن 19، زمانی که یک روانشناس مورد بررسی بیش از 1000 بچه ها (تنها 46 آنها تنها کودکان) و تلقی عاری از خواهر و برادر کودکان بیشتر احتمال دارد به "زشت، رفتار ضعیف و احمق، این کلیشه است گیر برای بیش از 100 سال با وجود مقدار زیادی از شواهد خلاف — از جمله مطالعه بزرگ است که تنها کودکان را بدون ضرر به مهارت های اجتماعی. بیایید واقعی است: هر کس فرد صفات و عادات است اما رشد بدون خواهر و برادر نمی کند شما را بیشتر (یا کمتر) هر خارق العاده.

2. ما نیست خراب.

البته همیشه وجود دارد که، اما همانطور که سوزان نیومن، دکتری می نویسد: در مورد برای کودک تنها، مقدار زیادی از تحقیقات نشان می دهد بیشتر از جمعیت کلی خراب شده است." که نمی شود بگوییم که هستیم نه مادی هیچ کمتر از دیگران — امروزه، اعتراف اکثر پدر و مادر (59 درصد بر اساس یک نظرسنجی) به بچه های خود را بدون در نظر گرفتن چند است خراب. نیومن اشاره، خراب "پدر و مادر مشکل هنوز درمان با داشتن دو فرزند به جای یکی است." شاید من دریافت چند کریسمس ارائه بیشتر از من می ایم اگر خواهر و برادر داشتم اما من خوشحالم که پدر و مادرم به من سپاسگزار، بخشنده مطرح شده و نه برادر.

3-ما در قرار دادن فشار زیادی بر خودمان.

این همه فشار های خارجی از خانواده ام نبود. من مقدار زیادی از آن می رسد و هنوز هم بسیار خود با انگیزه را به استانداردهای بالای زندگی است. تنها کودکان "خود را بسیار سخت می تواند فشار،" به عنوان روانشناس کارل، نویسنده کتاب آینده از شما تنها فرزند، گفت: معاون و "وقتی که آنها نیز دوست دارند انجام آنها بسیار حیاتی می شود." (من هنوز یاد خودم و شتم ب-شیمی شدم.) قسمت خوب است؟ فشار را خاموش می پردازد: تحقیقات نشان می دهد تنها کودکان است مزیت فکری و نمره بالاتر در تست های ضریب هوشی.

4-ما برای انجام کارهای خود راهی مانند.

بله، من می دانم که چگونه برای به اشتراک گذاشتن — غذای خانه من و من لباس. اما من قصد ندارم به دروغ; من خاص. من می خواهم راه من ام من آشپزخانه، حمام و گنجه رنگی سازماندهی شده و باید تلاش شود دمدمی مزاجی کنترل خارج از خانه ام را. من با خواهر و برادر به اتاق من و بنابراین من استفاده نمی به مردم من کابینت آشپزخانه به برگزاری مجدد و یا از طریق فایل های من در محل کار برروی آن بکشید با چیزهای من خراب رشد نمی کند. من می دانم که این می تواند به عنوان کمی متمایل به ریاست مابی، اما برای پروژه ها در محل کار یا مدرسه در سراسر آمده, می توان آن را نکته مهم: من همیشه را سرب! و بنابراین من چیزهایی را ببینید می توانید از طریق من اغلب بیش از سهم عادلانه انجام دهد.

5. ما با بزرگسالان و چهره های قدرت دریافت.

در حالی که دیگر بچه ها با خواهر و برادر خود را در طول مهمانی شام از تماشای تلویزیون، من در جدول صحبت کردن با دوستان پدر و مادرم نشسته بود. از معاشرت با افراد مسن تر از سن جوان من بودن خیلی راحت اطراف بزرگسالان، که به من کمک کرد از بسیاری در مدرسه و جهان کار بزرگ. معاون گفته، تنها کودکان تمایل به "راحت برخورد با مقامات بزرگسالان" و بیشتر مطیع است، از آنجایی که ما خودمان را در یک سطح مشابه به عنوان چهره های اقتدار را ببینید.

6. ما تنها نیستم...

حتی اگر من پروانه اجتماعی (تنها کودکان تمایل می شود)، من به حال بسیاری از دوستان در حال رشد، و من بسیاری از دوستان امروز. من واقعا خوش شانس به رشد در محله پر از خانواده های بزرگ، بنابراین من همیشه سوار دوچرخه و یا بازی در پارک با کسی را پیدا کند. و تحقیق تایید می کند که تنها کودکان فقط به عنوان بسیاری از دوستان به هر کسی است. در واقع من فکر می کنم که تنها فرزند من تمرکز بیشتری در دوستی کمک کرد. از آنجا که من خواهر و برادر را نداشته باشند، من سخت به توسعه و حفظ دوستان نزدیک به عنوان جایگزین نوع از کار.

7. ما باید زمانی را به تنهایی.

که گفت: من هم مثل خودم باشد. آن صفت اینتروورت کلاسیک است، اما من فکر می کنم عشق من برای زمان تنهایی نیز ناشی از رشد به عنوان یک کودک تنها. من صرف مقدار زیادی از زمان در اتاق من — خواندن، نقاشی، بازی با حیوانات پر شده. (خود دیگری را گرفتن: تصورات بزرگ داریم!) حالا من هنوز وقت تنهایی من را به عنوان راهی برای به دست آوردن مجدد انرژی و جرقه خلاقیت گنج. در حالی که بودن راحت بودن تنها یک چیز مثبت است, تنها حرکت نزولی است که دارم به دوستان و مهم دیگر شخصی نیست که توضیح — من فقط دوست داشتن چند ساعت به خودم در تعطیلات آخر هفته برای استراحت و شارژ.

8-ما جنگ را دوست ندارم.

در حالی که تحقیق در این مقاله می خواندم که تنها کودکان جنگ ناخشنود که کل منطقی تمایل دارند. کسی نیست که واقعا دوست دارد به مبارزه است، اما استدلال میان دوستان با S.O.s و یا در محل کار من فوق العاده ناراحت کننده. چون من هرگز تا به حال برای مقابله با روزانه مسابقات میان خواهر و برادر، جیغ من مقابله می هستم و تمایل به آن را شخصا.

9. ما بسیار حساس هستیم.

تنها کودکان تمایل به بسیار با تماس خود را داشتن خواهر و برادر به کسی را دست انداختن من، هرگز زمانی که من درک مردم به عنوان بحرانی عصبانی یا دور در روابط شخصی من می افتاد. و راه که آنها در واقع نیست که گاهی من آنها را درک است. در سمت به علاوه، من حساسیت نیز با ملاحظه تر نسبت به احساسات دیگران می کند به من و من همیشه سعی در مورد اعمال من چگونه ممکن است فکر می کنم دیگران احساس.

10-ما حریم خصوصی ما می مانند.

در جهان محور به اشتراک گذاری امروز برای مردم عادی به ارسال هر دقیقه از جزئیات زندگی روزانه خود است. اما من هنوز هم قبل از من عکس در نمایش مشخصات عمومی یا ارسال صدای جیر جیر و حالا من می دانم چرا کمی ترسو احساس: کودکان تنها تمایل به "احساس اجتماعی خود آگاهانه و ارزش حفظ حریم خصوصی از رشد تا تمرکز تنها هستند، والدین بی امان" می نویسد: در روانشناسی امروز. آه، آن همه احساس می کند: زندگی من در حال حاضر است در زیر میکروسکوپ در خانه; من لازم نیست که آن را از هم جدا در رسانه های اجتماعی برداشت بیش از حد. ...

11-ما خجالتی بزرگ کنید.

دوست دارم با یک نفر چت و گاه پس از کافی شراب من یکی از افراد ترین خروجی در یک مهمانی می تواند. اما به خصوص اگر مردم واقعا خوب نمی دونم به عنوان یک کودک تنها من فوق العاده آرام در گروه بزرگ می توانید. من ترجیح می دهم در گروه های سه یا چهار حلق آویز کردن; بیشتر مردم می تواند به بازگشت به چسبیدن. همین ترتیب به نمایندگی از همه تنها کودکان، لطفا ما کمرویی را برای اشتباه نکنید! ما نه فقط به همه سر و صدا که استفاده می شود.

12-ما نگران پدر و مادر ما مسن تر.

با عرض پوزش به مرض، اما آن را بسیار ترسناک به صورت که آنها مسن بودن تنها فرد مسئول برای پدر و مادر خود. من خوش شانس من است برای مقابله با این رتبه دهی نشده است اما من در حال حاضر از دست دادن خواب فکر کردن در مورد آن. خواهر و برادر سهم می تواند وزن عاطفی از مرگ پدر و مادر و همچنین وزن واقعی برخورد با اموال و املاک خود را. به عنوان یک کودک تنها تمام من پایین می آید.

13-ما پویا خانواده منحصر به فرد است.

یکی از دوستان که اخیرا من در خانه بازدید تیزبینی، در توجه چقدر هنوز هم بدست آوردن از پدر و مادر من. بله, آن می تواند شدید. اما من تجارت من ارتباط فوق العاده با پدر و مادر من برای هر چیزی. ام آموخته من خیلی در مورد زندگی و خودم, (تقریبا) می دانند که همه چیز در مورد من، و من می دانم که تن را در مورد آنها — برای بهتر یا بدتر. این می تواند سخت زمانی که اختلاف نظر بوجود می آیند و هیچ کس دیگری در اتاق به پخش تنش (یا سرزنش را)، اما خط پایین وجود دارد? من نمی خواهم آن را هر راه دیگر.