از آنجا که اوتیسم برای اولین بار توصیف بیش از 60 سال پیش، محققان به طور اساسی این اختلال با دقت اشاره کردن تلاش کرده اند. حتی اگر روشن است که نیاز به درک این اختلال هنوز اوتیسم به، همچنان ادامه دارد. ، بعد از همه که اوتیسم باشد اختلال زندگی طولانی است که اثر قابل توجهی در فرد خود را خانواده و جامعه می دانیم. و اخیر بریتانیا تخمین نشان می دهد که شیوع اوتیسم بالا است: 38.9 در هر 10000 اوتیسم و 116.1 در هر 10000 طیف اوتیسم کل (بیرد و همکاران، 2006). تحقیقات من تا حد زیادی در زمینه ای اختلالات شناختی در اوتیسم و چگونه این ممکن است خود را گذشت زمان آشکار متمرکز شده است. در این مقاله, من نشان دادن پیچیدگی اختلال در سطح شناخت و استرس نیاز به درک علت زمینه ای مطالعه اوتیسم در چارچوب توسعه.

درخودماندگی (اوتیسم) چیست؟ 

اوتیسم باشد اختلال عصبی پیچیده شامل اختلالات شدید در روابط متقابل اجتماعی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی همراه با رفتارهای محدود و تکراری و منافع. این علائم رفتاری در دوران کودکی خیلی زود قبل از سن 36 ماه هستند. تنوع زیادی در اختلال عملکرد معنوی, زبان و شدت علایم رفتاری وجود دارد. بخش بزرگی از کودکان مبتلا به اوتیسم (بین 50 و 70 درصد) اند دیگر ناتوانی در یادگیری (یعنی ضریب هوشی کمتر از 70)، در حالی که چنین معلولیت هستند غایب در کودکان باقی مانده است که اغلب به عنوان "عملکرد بالا" توضیح داده شده است. برای برخی از کودکان زبان محدود است یا غایب دسترس نباشد. برای دیگران سخنرانی می تواند روان اما با این حال، استفاده از زبان برای ارتباط در زمینه های اجتماعی (مانند گفتگو) عجیب و غریب و بی دست و پا و اغلب نتیجه یکی است. محدوده رفتار قالبى و انعطاف ناپذیر از دست و انگشت چرخاندن به منافع ویژه کاملا ویژه. به رسمیت شناختن این عدم تجانس محققان اغلب استفاده مدت اختلال طیف اوتیسم به توصیف انواع مختلف اوتیسم فراگیر توسعه اختلال و نه در غیر این صورت مشخص و فناوری نانو. هر چند تفاوت فناوری نانو با اوتیسم با عملکرد بالا تا حدودی تار دومی در کودکان بدون تاخیر آشکار زبان تشخیص داده می شود.

با توجه به این نمایش متنوع محققان تصدیق کرد که درک کامل از اوتیسم گنجاندن چند دیدگاه های علمی نیاز دارد. به این ترتیب، آنها اتخاذ کرده اند که به بررسی اختلال در سه سطح توضیح: ژنتیک / زیست شناسی، شناخت و رفتار. علاوه بر تعامل با محیط زیست وجود دارد به احتمال زیاد پیچیده فعل و انفعال بین این سطوح توضیح. به عنوان مثال، اختلالات در اوایل رشد شناختی عمیق از عوارض ثانویه بعد مغز و توسعه روانی می تواند. به همین ترتیب، قضیه مداخله زودرس رفتاری است که این امکان باید در شکل پذیری مغز در حال توسعه برای تغییر اساسی فرآیندهای مغزی (غیر طبیعی). 

ما می دانیم از دوقلو و مطالعات خانواده که اوتیسم تا حد زیادی ژنتیکی است هر چند شناسایی ژن های خاص اثبات است سخت تر از اصل پیش بینی بیشتر به دلیل عدم تجانس این اختلال است. تحقیقات نشان می دهد که چند وجود دارد، تعامل ژنها خود ارث، و اختلالات فراگیر و نه محدود به هر منطقه خاص یک مغز هستند.

روانشناسان تلاش های خود را در سطح شناختی توضیح شناسایی فرآیندهای اساسی است که ممکن است برای مختلف تظاهرات رفتاری اختلال حساب متمرکز شده اند. از لحاظ تاریخی و در منافع تاکید بر این نظریه به تک اولیه کمبود شناختی است که می تواند توسعه درخودماندگی (اوتیسم) را توضیح دهد، قرار دادن بوده است. تئوری های سه حوزه شناختی را تحت سلطه زمینه: 1) تئوری ذهن--توانایی به همین دلیل در مورد حالات ذهنی دیگران; 2) اجرایی کنترل – مجموعه ای از توانایی های مهم برای رفتار انعطاف در شرایط رمان; و 3) انسجام مرکزی – گرایش طبیعی به پردازش اطلاعات در چهار چوب. 

می تواند یک اختلال شناختی تنها توضیح اوتیسم 

با وجود تحقیقات زیادی در تمام مناطق سه حسابهای خود را کوتاه ارائه تصویری کامل از این اختلال کاهش یافته است. در عوض، آنها تنها بخشی از ثلاثی علائم توضیح. در حالی که مشکلات در نظریه ذهن توضیح می دهد که خوب چرا کودکان مبتلا به اوتیسم مشکل با مشترک توجه بازی تظاهر و درک احساسات دیگران دارند، آنها را قادر به ارائه حساب های کافی برای حضور رفتارهای تکراری و منافع محدود. به نظر می رسد این رفتارهای دومی توسط مشکلات اجرایی کنترل بهترین اسیر. و آن چیزهایی است که افراد مبتلا به اوتیسم هستند خوب در--اصطلاح 'جزایر از توانایی' (مانند حافظه طوطی افزایش مهارت خوب، قیر کامل) و همچنین برخی از جنبه های رفتار تکراری (مانند مقاومت در برابر تغییر)، می تواند برای محاسبه توسط انسجام مرکزی "ضعیف". در نتیجه، محققان شروع به شک که بیش از یک کسری شناختی ممکن است لازم به توضیح اختلال. این امکان که اول اسیر علاقه من بود.

من مطالعه تحقیقات اولیه در نتیجه یکی از اولین مستقیم مقابله با اینکه کودکان مبتلا به اوتیسم با اختلال شناختی تنها مشخصه بودند و یا اینکه بود چندین ناهنجاری های همراه – کسری در نظریه ذهن و کنترل اجرایی و قابلیت های در انسجام مرکزی – ارائه تجسم دقیق تر از اختلال. در مجموع 40 کودکان مبتلا به در پرت غربی استرالیا در مطالعه شرکت کردند. همه کودکان 4 ساله شد و 7 سال بود تشخیص اوتیسم یا PDD NOS و به بالا کار می شود در نظر گرفته شد (یعنی ضریب هوشی بالاتر از 70 است).

مصاحبه تشخیصی استاندارد با مادر فرزند را تجدید نظر اوتیسم مصاحبه تشخیصی (آدی تحقیق; خداوند و همکاران، ۱۹۹۴)، برای تایید تشخیص بالینی کودکان استفاده می شد. این گروه از کودکان مبتلا به ASD بودند نسبت به گروه 40 معمولا کودکان از سن و توانایی های مشابه در حال توسعه.

همه کودکان انجام انواع کارهای بهره برداری هر حیطه شناختی: کارهای نادرست-باور نمایه نظریه ذهن; تست های برنامه ریزی، انعطاف پذیری شناختی و مهار کنترل اجرایی و چند وظایف پردازش محلی ارزیابی (یا "ضعیف" انسجام مرکزی)، که در کودکان مبتلا به ASD را به استفاده مکلف شنود گذاشته. مصاحبه والدین، آدی تحقیق, سوال درباره رفتار هسته – اجتماعى کردن ارتباط رفتارهای تکراری – و نمرات حاصل به شدت علائم شاخص استفاده شد.

یافته های مخالف چه سنتی تک کمبود مدل های پیش بینی شده بود. به جای اینکه کودکان ناهنجاری در دامنه تنها تنها، کودکان مبتلا به ASD, نسبت به توسعه به طور معمول کودکان بدتر انجام شده در وظایف اعتقاد به نادرست و در تست های برنامه ریزی، مجموعه تغییر و مهاری کنترل نمایش; اما آنها بهتر از توسعه به طور معمول کودکان در کارهای سبک پردازش تدریجی یا محلی و نیاز به انجام است. این نتایج پیشنهاد شده است که مشخصات شناختی نقاط ضعف و قوت در کودکان با ASD – که نه یک کم اما چند هسته اساسی قابلیت/کسری که اتفاق می افتد به همزیستی وجود دارد.

هدف دیگر مطالعه ارتباط میان مهارت های شناختی و شدت علایم رفتاری بود. یکی که کودکان که ضعیف ترین وظایف شناختی آنهایی که نشان داد علائم بسیار شدید بودند انتظار ممکن است و بالعکس. شگفت آور، این بود که چنین نیست. شاخص توهمی بود نامربوط به عملکرد در هر حیطه شناختی نشان می دهد که توانایی های شناختی و کسری در این کودکان نه مربوط به علائم رفتاری آنها نمایش داده شد.

این یافته ها چند چپ، هنوز حل نشده، سوال:-چگونه انجام توانایی های شناختی و کسری نقشه بر روی ویژگی های رفتاری آنهاست؟ واقعیت این است که به نظر می رسد چند پیوند بین شناخت و رفتار ارائه مشکلات نظریه های شناختی (حتی به عنوان بخشی از نظریه 'چند کسری'). 

-این طرح از توانایی ها و کسری آیا در طول زمان باقی بماند؟ آن نامشخص است که آیا آنها در دوران کودکی و یا اینکه آنها همچنان باید در نوجوانی یا بزرگسالی می شود.

-چگونه این توانایی ها و کسری آمده و چگونگی با هم مرتبط هستند در طول توسعه ما به سادگی ای نظریه علی شامل چند کسری ندارد. وجود دارد سه اختلالات شناختی شرکت اتفاق می افتد که واقعا مستقل از یکدیگر هستند و یا یک اختلال در توسعه مقدم بر دیگری را ندارد؟ به عنوان مثال، مشکلات اجرایی ممکن است منجر به مشکلات درک غلط اعتقاد و یا عدم توسعه نظریه تمام عیار ذهن می تواند مانع از توسعه کنترل اجرایی. 

قطعا، مفهوم نقصان متعدد اوتیسم نه اختلال کمتر مجتمع میشوند. پاسخ به سوالات فوق، نظریه پردازان و پژوهشگران تجربی یکسان اتخاذ دیدگاه رشد و توسعه مهارت های شناختی را به عنوان بخشی از مطالعات طولی پیگیری جدول باید. 

چرا اوتیسم مورد مطالعه باید در زمینه توسعه

در دهه 1960 به تعقیب و اوکانر نیل میان محققان اول به بررسی عملکرد روانی در کودکان مبتلا به اوتیسم بودند. از آنجا که اکثر کودکان در نمونه خود را تا به حال مشکلات یادگیری بیشتر، رویکرد منحصر به فرد مورد نیاز در سفارش به اذیت جدا شد مشکلات کودکان با توجه به اوتیسم نفسه یا ناشی از تاخیر رشد و نمو خود بود. برای این کار، و اوکانر (1970) مقایسه گروه کودکان مبتلا به اوتیسم به گروه کودکان مبتلا به ناتوانی های یادگیری که 'در سطح توسعه (یعنى این گروه از سن روانی مشابه بودند) مشابه بود'. این رویکرد مطابق' فعال آنها را به کار کردن که آیا کودکان در سطح است که مشابه و یا بدتر از آنچه یکی ممکن است انتظار داشت با توجه به سطح توسعه آنها انجام شد.

امروز، این روش به طور گسترده ای مورد استفاده در سراسر ادبیات اوتیسم و به روشن کردن مشخصات نقاط ضعف و نقاط قوت مربوط به این اختلال کمک کرده است. قطعا به قراردهند اوتیسم در چارچوب توسعه کمک کرده است. با این وجود، روش معمول این است که بدست آمده این است که برای رفتارهای خاص یا توانایی های در یک نقطه در زمان. این تنها لحظهای کودک را فراهم می کند و بنابراین به شما اجازه می دهد تا ما کمی در مورد توسعه می گویند. مطالعات طولی – که در آن افراد همان دنبال هستند و در چندین نقطه در زمان – آزمایش نیز به بررسی تفاوت های بین افراد اجازه می دهد. اما آنها مزیت اضافه شده که قادر به بررسی ثبات (یا در واقع تغییر) در افراد در طول زمان.

پدر و مادر و پزشکان می دانم که علایم رفتاری آنهاست موم و افول در طول توسعه. کودک 5 ساله مبتلا به اوتیسم که فقط چند کلمه بسیار محدود است در کیفیت و کمیت روابط اجتماعی خود را. اما پنج سال در این کودک همان گفتار تقریبا روان را توسعه داده اند ممکن است. هنوز این دستاوردها با آنها میزبان تمام علائم ارتباطی مختلف بویژه در راه زبان مذاکره تعاملات اجتماعی استفاده می شود را.

با وجود این دانش شده است وجود دارد جای تعجب کمی تحقیقات طولی نسبت به بسیاری از مطالعات منتشر شده هر سال در آنهاست. در نتیجه، نسبتا کمی درباره چگونه این اختلال خود را آشکار در طول زمان به خصوص با توجه به توانایی های شناختی کودکان شناخته شده است. نادر پیگیری مطالعات ناشی از این واقعیت است که آنها بسیار دشوار است به انجام; آنها گران است، وقت گیر و آنها را در همان گروه کودکان برای حداقل دو مجموعه ارزیابی اغلب با چند سال جدا بودن بستگی دارد. درک چگونه تغییر شناخت و رفتار با گذشت زمان در افراد مبتلا به اوتیسم، و در واقع، چه این دو سطح مرتبط است، به عنوان یک اختلال رشدی بسیار مهم برای درک اوتیسم هستند. 

دوره رشد و نمو درخودماندگی (اوتیسم)--ما می دانند با وجود وجود دارد که نسبتا کمی مطالعات طولی در اوتیسم، با این وجود مهم است به طور خلاصه نگاهی به انواع مسائل موجود مطالعات پیگیری خطاب است. چندین دراز مدت تحقیقات طولی از افراد در طول 1970s تشخیص داده شده است.

کیفیت سازگاری اجتماعی از نظر وضعیت اشتغال ترتیبات زندگی و روابط اجتماعی تمرکز اصلی مطالعات این شده است. دیگر مطالعات را بررسی کردیم ثبات ضریب هوشی و زبان، و پیش بینی کننده اولیه نتیجه بعد. این موضوع دومی مهم در ایجاد پیش سازهای اولیه برای توسعه آینده است و در هدف قرار دادن رفتار در مطالعات مداخله زودرس کمک می کند. دو منطقه اضافی پژوهش است که به ویژه جالب است و مربوط به کار خود ثبات رفتار (از نظر شدت علائم و تشخیص بالینی) و ثبات شناخت نظریه ذهن کنترل اجرایی و مرکزی "ضعیف" هستند انسجام – در طول زمان.  

مطابق با مشاهدات بالینی پیگیری مطالعات نشان داده اند که توهمی که موجب تغییر در طول زمان است. با استفاده از مصاحبه های استاندارد با پدر و مادر گذشته نگر و آینده نگر مطالعات نشان داده اند که اجتماعی و ارتباطی بهبود علائم قابل توجهی با زمان. حرکت کمتر وجود دارد با این حال، در منطقه محدود و تکراری رفتار با پدر و مادر گردهمایی تغییرات کوچک در طول زمان. یافته های این نوع رهبری برخی از نویسندگان به نشان می دهد که ممکن است با شماست رشدی مختلف برای هر یک از دامنه های علامت.

علی رغم وجود دارد که قابل توجه در شدت علائم در طول زمان تغییر، تداوم قابل توجه با توجه به تشخیص بالینی. مطالعات متعددی که اکثریت کودکان پیش دبستانی مبتلا به ASD حفظ تشخیص طیف در اواخر دوران کودکی و نوجوانی و اوایل دوران بلوغ؛ نشان داده اند. 

در سال های اخیر شده است تاکید بر شناسایی زودهنگام اوتیسم و محققان بوده است به ایجاد که آیا تشخیص کودکان جوان 2 سال قابل اعتماد است. مطالعات اخیر پس از این کودکان گزارش کرده اند که تشخیص بالینی اولیه در سن 2 به نظر می رسد برای مقاومت در برابر test زمان: بین 90 و 100 درصد از کودکان مبتلا به اوتیسم همچنان نشان می دهد نشانه های کافی برای تضمین تشخیص ASD در سن 7 و یا سن 9 (خداوند و همکاران، 2006).

در سطح رفتار سپس نظر می رسد به هر دو تداوم و تغییر با زمان. چه در مورد در سطح شناخت است؟ مهارت های شناختی کودکان را در سراسر زمان توطئه را قادر می سازد پژوهشگران به دقت اشاره کردن که آیا مهارت های شناختی دنبال مسیر توسعه و شبیه به آن به طور معمول کودکان در حال توسعه بلکه در بعد (با تاخیر) با شروع نقطه، یا اینکه آیا رشد مسیر انحراف دسترس نباشد از آن به طور معمول در حال توسعه فرزندان. اگر واقع به این اختلال است با توجه به مدل های نظری سنتی، اختلال شناختی در طول زمان باقی بماند باید.

متاسفانه، وجود داشته اند تنها تعداد انگشت شماری از مطالعات پایداری توانایی های شناختی/کسری در آنهاست. با توجه به نظریه ذهن گزارشات اولیه پیشنهاد بهبود چندانی در درک باور غلط طی دوره سه  سال. کار اخیر با این حال، بهبود قابل توجهی در حدود نظریه ذهن وظایف در کودکان مبتلا به ASD, است که به نظر می رسد به هم مرتبط هستند تا حد زیادی به توانایی های زبان کودکان نشان داده است. مطالعات در پیشرفت در توانایی های اجرایی کودکان نشان می دهد که توانایی برنامه ریزی و توانایی انعطاف پذیری تغییر توجه متحمل تغییرات کمی در طول زمان تا کنون وجود داشته است هیچ مطالعه بررسی تداوم در انسجام مرکزی. 

که در آن ما بعد برود؟ 

تحقیقات طولی تا کنون است نشان داده هر دو ثبات و تغییر در سطح رفتار و شناخت. تعداد کمی از مطالعات با تمرکز بر مهارت های شناختی، با این حال، محدودیت نوع نتیجه گیری است که می تواند کشیده شده.

به منظور تلاش برای جبران تعادل در پژوهش من به تازگی 3-سال پیگیری مطالعه غرب استرالیا کودکان قبلا توضیح داده شد کامل شد. مقدار تغییر در هر دو گروه کودکان دیده بود قابل توجه، اما به خصوص چنین است برای گروه کودکان مبتلا به ASD. کودکان سخنرانی که سه سال پیش بسیار محدود بود، اکنون با استفاده از زبان پیچیده (هر چند اغلب در مواجهه با اشتباهات مکرر). کودکان که رفتار تا حد زیادی از دست تکراری رفتار و گفتار تکراری شامل یک بار تا به حال در حال حاضر خیلی بیشتر قابل انعطاف در رفتار آنها بودند و ویژگی های تکراری کمتری را نشان داد. بچه که بود یک بار قادر به برقراری تماس با چشم شروع شد اکنون نگاه دیگران بررسی می شود و برخی از حرکات (اشاره به عنوان مثال) می تواند برای برقراری ارتباط استفاده کنید.

یافته های این مطالعه پیگیری و تحلیل دقیق انتظار. تجزیه و تحلیل چنین باید، با این حال، برخی از پاسخ به چهار سوال زیر ارائه می کنند. اول، ارتباط همزمان بین توانایی های شناختی/کسری چیست؟ در بررسی اولیه توانایی ها و کسری طرق خاص مربوط بود: "ضعیف" انسجام مرکزی به نظریه ذهن توانایی نامربوط بود اما مربوط به جنبه های اجرایی کنترل بود و نظریه ذهن و اجرایی شد قابل توجهی پیوسته. این مهم برای تعیین اینکه آیا این الگو در طول زمان ثابت می ماند خواهد شد.

دوم، توسعه روابط بین توانایی های شناختی/کسری چیست؟ است که اوایل شناختی پیش بینی کننده از عملکرد بعد شناختی چیست؟ به عنوان مثال، اوایل کنترل اجرایی پیش بینی نظریه بعد توانایی ذهن, یا بالعکس? این نوع سوالات مستلزم در نظر گرفتن روابط بین مدل های نظری و قرعه کشی برخی از نتیجه گیری درباره اولویت نسبی از اختلالات شناختی در آنونس اجازه ممکن است.

سوم چه ارتباط همزمان و گویی بین شناختی هستند و رفتار به عنوان بخشی از مطالعه پیگیری من ارزیابی ابعاد مختلف رفتار (مانند علامت شدت – والدین و مشاهده گزارش – مهارت های تطبیقی، قابلیت های زبان)، که ممکن است به افزایش احتمال آشکار پتانسیل (همزمان و اخباری) پیوند بین شناخت و رفتار.

سرانجام و مهم تر، چه نقش زبان چگونه است؟ توانایی زبان اولیه است شاخص مهم مؤثر در پیش آگهی (ونتر و همکاران, 1992) و بنابراین آن حیاتی برای تعیین میزان به زبان کودکان نتیجه تاثیر می گذارد.

این هدف بلند پروازانه هستند و هنگامی که کودکان به نوجوانی و اوایل بزرگسالی دنبال شده را از طریق تنها معقول پنجه ممکن است. جدا کردن مجموعه علل اوتیسم را بستگی دارد در نهایت در یکپارچه سازی اطلاعات در تمام سطوح سه توضیح – ژنتیک / فارماکولوژی، شناخت و رفتار. اگر ما به طور کامل درک تغییرات که در سراسر توسعه را پیگیری این هر چند، طولی شویم.