پس روز بزرگ در نهایت اینجا است و تو همه چیز برنامه ریزی شده.

از مراسم برای پذیرایی به شخص همه چیز آماده است. غذا آماده است، حمل و نقل سازمان یافته است، آرایش بزرگ به دنبال, مهمانان همه انتظار... اما هرگز آن است که ساده است؟

چیزی که در مورد مشکلات غیر منتظره این.. خوب، آنها غیر منتظره. نمی دانید چه (در صورتی که هر چیزی) رود است اما در صورتی که کاری شما می تواند آماده.

ما با هم قرار داده برخی از رایج ترین مشکلات روز عروسی و آنچه شما می توانید برای جلوگیری از/آنها را تعمیر.

آسیب به لباس عروسی

کابوس بدتر عروس هر چیزی اتفاق می افتد به او لباس عروسی است.

که آیا آن مهمان دست و پا چلفتی ریختن شراب بر روی آن است و یا به عنوان راه رفتن شما را با آن ناخن ابتلا، هیچ چیزی وجود ندارد که عروس پشت سر هم به اشک های سریعتر.

اما نه پایان دنیا!

اگر نوشیدنی ریخته، دستمال مرطوب حذف لکه مشترک یک کار خوب قابل ملاحظه ای انجام می دهد. و به یاد داشته باشید، سریعتر شما را به نشت شرکت، بیشتر احتمال دارد شما همه چیز را کاملا دریافت کنید.

دیگر کابوس وضعیت شدن از ماشین و لباس خود را درست قبل از رفتن به کلیسا تبدیل. اعطا شده، این سناریو مورد بدتر است، اما بهتر است برنامه ریزی برای این چیزها.

رول کوچک نوار پارچه ای پنهان تبدیل هر یا پاره اگر هیچ وقت به دوختن آن و عدم که, عکاس عروسی پیر مرد روستایی یا پوشش نوار برخی از کیت خود را باید در.

فقط به یاد داشته باشید، تبدیل کوچک در لباس عملا محسوس است و طوری هست که در عکس ها، بدون نیاز به اجازه آن روز شما را خراب نشان داده نمی.

شایع ترین مشکلات روز عروسی و راه حل آنها

آب و هوا

خوب، این یکی ما درباره هر چیزی نمی تواند باشد. اگر رفتن به باران، آن می گذرد به باران.

آنچه شما می توانید هر چند برای آن آماده است.

آب و هوای بد نیست فقط دلخوری، آن همه چیز را از لباس عروسی مراسم در فضای باز و یا پذیرش و عکس عروسی تاثیر می گذارد.

بدیهی ترین پاسخ این است که مقدار زیادی از چتر آماده.

چتر در مراسم عروسی، و نه تنها کمک خشک نگه داشتن لباس و مو در محل فوق العاده مفید هستند، اما آنها نیز سرپا نگه داشتن جای تعجب خوب برای عکس های عروسی.

اگر شما پیش اندازه کافی برنامه، شما می توانید رنگ شرکت هماهنگ چتر برای مطابقت با لباس شما اسامی ساقدوش ها، یا آنهایی که روشن بنابراین آنها به سختی قابل توجه در عکس.

پا درد

شما کفش عروس ممکن است نگاه شگفت انگیز، به خصوص با لباس خود اما شما در واقع آنها را قبل از امروز پوشیده است؟ اگر نه, سپس ما می تواند پای خود شما – قتل خواهد شد و این تنها با پایان مراسم تضمین کند.

اگر شما می خواهید به قادر به راه رفتن و شب دور رقص، سپس راحت جفت کفش ضروری است.

آن حتی ندارد به تطبیق جفت... هیچ کس است رفتن به آنها را در لباس عروسی را ببینید، اگر جفت قدیمی مربیان عشق پوشیدن اطراف خانه، بنابراین برای آن بروید!

راحت و بدون درد در روز عروسی خود را به خصوص اگر شما در حال رفتن به پای خود را برای 12 ساعت ملاقات و خوش آمد به مهمانان است.

دیر در حال اجرا

شما تا کنون به عروسی که در آن عروس در زمان تبدیل شده است?

حتی بهترین برنامه ریزی عروسی می تواند خیلی از برنامه عقب اجرا می شود. آرایش عروس ممکن است طولانی تر از حد انتظار یا عکاس ممکن است کمال گرا. حتی ابتدایی ترین چیزی که مانند گرفتن در ترافیک گیر همه چیز ممکن است توسط نیم ساعت قرار دهید.

به هر دلیل، آن کاملا معمول است برای چیزهای کمی سقوط است.

ساده ترین راه حل این است که شامل دقیقه از دست کسانی که در برنامه ریزی های اولیه خود را. اگر پانزده دقیقه را از مراسم به پذیرش لازم را به آن یک ساعت. هر کس می خواهد شاد چت و گرفتن عکس. سپس مردم تصمیم می گیرید که آسانسور با که... این همه وقت داره اما اگر شما برنامه ای برای آن, شما مجبور به نگرانی.

مهمان مست

برای برخی از مردم مراسم عروسی هستند اجتماعی تنها آنها تمام طول سال را انجام دهد. آنها ممکن است بخواهید اجازه موهای خود را پایین، نوشیدنی و خودشان لذت می برند.

وقتی که آنها بیش از حد به نوشیدن مشکل می آید. فراموش نکنید، این یک روز طولانی و داشتن یک لیوان شامپاین هر بار که کسی که زن و شوهر خوشحال به زودی toasts، به خصوص برای کسانی که به طور منظم از الکل را مصرف نمی افزاید.

اگر رویکرد عقل سلیم باید گرفته شود مهمان (یا مهمان) خیلی داد و بیداد کن، می شود. کسی که اعتماد دارید آنها را خارج از برای یک نفس هوای تازه، و به آرامی به آنها یاد که می شود آنها را کمی بیش از حد افراطی.

گفتن آنها را آنها مست و ساخت یک احمق از خود را نمی خواهد پایین رفتن خوب و احتمالا منجر به مشکلات بیشتر. به همین ترتیب، کلمه با barstaff اند و آنها را متوقف می توانید به آنها خدمت نوشیدنی در صورت لزوم.

"کیسه اضطراری" با شما

را امتحان کنید و پایگاه های تمام پوشش، این ایده خوبی به کیت "-آماده شود" – یک کیسه کوچک لباس یا groomsman می تواند مسئول باشد است.

می باید داخل ملزومات کوچک است که می تواند با شرایط اضطراری روز عروسی کمک کند.

دستمال مرطوب لکه حذف و کوچک دوخت کیت در صورت تصادف لباس عروسی و قاتلان درد در آن سردرد اجتناب ناپذیر است که می تواند در برخی از نقطه می رسند.

قیچی و superglue حال همیشه دستی وقتی چیزی می شکند یا نیاز به برش (بالا پاشنه به عنوان مثال) و خوشبوکننده دهان هستند بزرگ برای همه آغوش و بوسه از مهمان – نه به ذکر است شما بوسه اول.

و البته بافت برای همه شما گریه در شادترین روزهای زندگی خود را انجام دهید!

MARKOVINA تجربه کمک خواهد کرد که شما را از طریق دریافت

به عنوان یکی از سالن های عروسی برتر اوکلند را کارکنان در Markovina تاکستان و مستغلات سهم عادلانه خود را از مشکلات روز عروسی را دیده اند.

اما یکی از چیزهایی که ما همچنین می دانیم این است اگر شما اجازه دهید آنها را که این چیزها کوچک فقط روز های خاص خود را می تواند خراب کردن.

اگر شما به دنبال کمک به اطمینان از روز بدون استرس کمک خواهد کرد که می آیند و صحبت کردن با ما.

از غذا به عکس ما مراقبت از همه چیز، اجازه می دهد شما را به نگرانی در مورد چیزهای کوچک می تواند.

منبع: markovina